Foto Nathalie Goos
Quote Image

Effectief samenwerken kun je leren

Nathalie Goos - Voortdurend innoveren vergt inspanningen van iedereen

Lees verder
Foto Nathalie Goos
Nathalie_Goos_479x479_NathalieGoos_OK.jpg
Quote image
Effectief samenwerken kun je leren
Nathalie Goos
Voortdurend innoveren vergt inspanningen van iedereen

De opleidingen Sales en customer service zijn bestemd voor professionals die streven naar uitmuntendheid in verkoop en klantenservice. Of u nu een ervaren verkoper bent die zijn vaardigheden wil aanscherpen, een klantenservicemedewerker die zijn communicatievaardigheden wil verbeteren, of een ondernemer die succesvolle klantrelaties wil opbouwen, deze opleidingen bieden u de nodige waardevolle inzichten en praktische tools aan

Foto Johan Vanhaverbeke
Quote Image

Professionele klanten willen geen verkoper.

Johan Vanhaverbeke - Interview met Johan Vanhaverbeke, coach Marketing & Strategie & Peter Verdonckt, Senior Sales & Marketing Sidem

Lees verder
Foto Johan Vanhaverbeke

in de kijker

Omgaan met moeilijke klanten

Lastige, moeilijke en ontevreden klanten? U kunt ze niet vermijden. Maar pakt u ze goed aan, dan worden het vaak uw trouwste medestanders. Hoe u dat doet? Schrijf u in voor deze interactieve workshops en u leert het spelenderwijs. Gegarandeerd! 

Onze troeven

Selectief aanbod

SBM benadert sales en customer service als expertises. Ons aanbod is select, want een leerinterventie wordt enkel aangeboden als er een topdocent/trainer/coach voor is met ruime ervaring en grote expertise.

Zorgvuldig geselecteerde docenten

Onze zorgvuldig geselecteerde docenten, trainers en coaches zijn ware experts in sales en customer service. Ze maken écht het verschil in uw leer- en groeiproces. Met heel veel praktijkervaring, up-to-date kennis en inspirerende leermethoden bent u verzekerd van een hoogwaardige leerervaring bij SBM. 

Blog

Verkopers verkopen niet. Hoe ziet uw accountmanagement eruit?

Ontdek het verhaal achter het succesvolle accountmanagement bij Beaulieu International Group. Van het hiaat in opleidingsinitiatieven tot strategisch meedenken met klanten.

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen over een opleiding?
Of denkt u eraan om die op maat en op locatie te laten organiseren? 
Contacteer onze collega
Vanessa Aneca

inhoud