Sales en service aan eindklanten (B2C)

Wilt u uw verkoop- en servicevaardigheden verbeteren? Wilt u leren hoe u succesvol kunt zijn in de B2C-markt? Vraagt u zich af hoe u klanten kunt binden en tevreden kunt houden? Ontdek onze opleidingen Sales en service aan eindklanten (B2C) en verover de harten van uw klanten met de juiste aanpak

De opleidingen Sales en service aan eindklanten (B2C) zijn bestemd voor professionals die betrokken zijn bij het verlenen van diensten of het verkopen van producten aan consumenten. Of u nu een beginnende professional bent of een ervaren medewerker die zijn vaardigheden wil aanscherpen, onze opleidingen bieden u waardevolle inzichten en praktische tools aan. 

In de kijker

Omgaan met moeilijke klanten - Workshops

Lastige, moeilijke en ontevreden klanten? U kunt ze niet vermijden. Maar pakt u ze goed aan, dan worden het vaak uw trouwste medestanders. Hoe u dat doet? Schrijf u in voor deze interactieve workshops en u leert het spelenderwijs. Gegarandeerd! 

Onze troeven

Focus op kwaliteit

SBM benadert sales en customer service als expertises. Ons aanbod is select, want een leerinterventie wordt enkel aangeboden als er een topdocent/trainer/coach voor is met ruime ervaring en grote expertise.

Praktijk eerst dankzij topdocenten

Onze zorgvuldig geselecteerde docenten, trainers en coaches zijn ware experts in sales en customer service. Ze maken écht het verschil in uw leer- en groeiproces. Met heel veel praktijkervaring, up-to-date kennis en inspirerende leermethoden bent u verzekerd van een hoogwaardige leerervaring bij SBM.

Blog

Verkopers verkopen niet. Hoe ziet uw accountmanagement eruit?

Ontdek het verhaal achter het succesvolle accountmanagement bij Beaulieu International Group. Van het hiaat in opleidingsinitiatieven tot strategisch meedenken met klanten.  

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen over een opleiding?
Of denkt u eraan om die op maat en op locatie te laten organiseren? 
Contacteer onze collega 
Vanessa Aneca